- شناسه : 3847
- موضوع : کسب و کار
- فرمت اصلی : pptx
- تعداد صفحات : 19
- حجم فایل : 0.3 مگابایت
- در صورت مغایرت با توضیحات
- از طریق چت انلاین و واتساپ
- دانلود سریع پس از خرید فایل
- در هر زمان با چند کلیک سریع
پاورپوینت مدیریت سیستمهای بازاریابی و فروش شامل 19 اسلاید زیبا هستش که قابل ویرایش می باشد و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد. در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت شده است. در ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید.
بخشی از متن پاورپوینت
سیستمهای کانالی در بازاریابی:
تعریف: تمام سیستم های فعال در فرایند رساندن یک محصول یا خدمت به مشتری هستند و با تمام نیازهای مشتریان سر و کار دارند .
تقسیم بندی: پیچیدگی سیستم های کانالی در شش سیستم عمده بازاریابی به هم وابسته هستند.
اهمیت یکپارچگی سیستمهای کانالی:
یکپارچگی: سیستم های کانالی می توانند فعالیت های بازاریابی، فروش، تدارکات، آزمایش وتحویل و سایر فعالیت ها را با هم ارتباط داده و تغییر شکل دهند . افزایش قدرت سازمان در بازار از یکپارچه سازی سیستم های کانالی با حوزه های کارکردی سازمان، ناشی می شود .
تاثیرگذاری: مشکل اینجاست که تغییر در هرکدام از کانال ها می تواند بر سایر کانال ها تأثیر بگذارد.
نتیجه: بنابراین، سیستم های اطلاعات پشتیبانی باید با یکدیگر هماهنگ و حتی یکپارچه شوند.
تقسیم بندی سیستمهای کانالی:
1- روابط با مشتری (حق با مشتری است)
2- کانال های توزیع و نوآوری های داخل
3- فروشگاه، مدیریت بازاریابی
حق با مشتری هست:
مشتری عضوی از خانواده: امروزه برای شرکت ها بسیار ضروری است که مشتریان خود را شناخته و با آنها مانند افراد یک خانواده اشرافی رفتار کنند .
نوآوری: محصولات و خدمات نو و ابداعی، تبلیغات موفق، سفارشی کردن و خدمات در سطح بین المللی به مشتریان، برای سازمان ها لازم است.
مشورت: مشورت با مشتری و رفع اشکالات سازمان اهمیت دارد.
رضایت: در کل رضایت مشتری موجب اعتبار برای سازمان است.
فهرست مطالب :
سیستمهای کانالی در بازاریابی
اهمیت یکپارچگی سیستمهای کانالی
تقسیم بندی سیستمهای کانالی
حق با مشتری هست
تحلیل مشخصات مشتری
نقش فناوری اطلاعات در بازاریابی
جایگاه مشتری در بازاریابی و اهمیت آن در فروش
اصل شخصی سازی و نظارت بر مشتری
اصل تبلیغات
کانالهای توزیع و نوآوری داخلی
کانالهای توزیع جدید مورد پشتیبانی فناوری اطلاعات
اتومبیلهای جگوار خود را آنلاین بسازید
جگوار و حقوق مشتری
بهبود خرید و پرداخت در فروشگاه ها
کیوسک اطلاعات و سیستم های ویدیویی
مدیریت کانالهای توزیع
پیش نمایش بخشی از صفحات پاورپوینت