- شناسه : 3833
- موضوع : کسب و کار
- فرمت اصلی : pptx
- تعداد صفحات : 25
- حجم فایل : 2.79 مگابایت
- در صورت مغایرت با توضیحات
- از طریق چت انلاین و واتساپ
- دانلود سریع پس از خرید فایل
- در هر زمان با چند کلیک سریع
پاورپوینت بازاريابي شركتي (B2B) شامل 25 اسلاید زیبا هستش که قابل ویرایش می باشد و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد. در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت شده است. در ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید.
بخشی از متن پاورپوینت
مرور اجمالي بر بازاريابي شركتي
به آن دسته از فعاليت هايي گفته مي شود كه باعث تسهيل مبادلاتي مي شوند كه در برگيرنده محصولات و مشتريان در بازاريابي شركتي است.
مشتريان اين نوع بازاريابي شامل توليد كنندگان، عمده فروشان،خرده فروشان و انواع ديگري از سازمانها مانند بيمارستان ها، دانشگاهها و نهادهاي دولتي و ... هستند.
معامله از نوع بازاريابي شركتي :
زماني بوقوع مي پيوندد كه كالا و خدمات براي استفاده غير از مصرف فردي فروخته مي شود.
تمام سازمانهای رسمی ،عمومی یا خصوصی،انتفاعی با غیر انتفاعی،در خرید و فروش محصولات و خدمات شرکتی فعالیت دارند
چرا بايد بازاريابي شركتي (بازاريابي صنعتي ) را مطالعه كنيم ؟
بازاریابی شرکتی به طور سنتی از خویشاوندان دور جریان اصلی تفکر بازاریابی بوده است.
فرصتهای استخدام
اهمیت فرآینده محصولات شرکتی یا تکنولوژی پیشرفته
موفقیت رقبای خارجی
اهمیت وابستگی متقابل بین المللی بسیاری از شرکتها همراه با اهميت بخش خدمات
عواملي كه در شركتهاي B2B تغييرات قابل توجهي بوجود مي آورد:
كاهش كنترل هاي دولتي
ايجاد تغييرات در استانداردهاي انجمن هاي خريداران حرفه اي
استفاده از تكنولوژي كامپيوتر
فرق بازاريابي شركتي و بازاريابي مصرفي
تمایز دو بازار منوط بر خریدار مورد نظر و استفاده مورد نظر خریدار از محصول است.
مشتریان شرکتی: مواد اولیه (فولاد ،پلاستيك ، مس)، قطعات سازنده (انواع موتور، دستگاههاي قالب زني)، کالاهای سرمایه ای ( انواع ماشين ابزار، ليفتراك، تجهيزات اندازه گيري و ساخت و ساز) خریداری میکنند. آنها مصرف کننده خدمات هستند.
فهرست مطالب :
مرور اجمالي بر بازاريابي شركتی
چرا بايد بازاريابي شركتي (بازاريابي صنعتي ) را مطالعه كنيم ؟
فرق بازاريابي شركتي و بازاريابي مصرفي
خصوصيات بازارهاي شركتي در مقايسه با بازارهاي مصرفي
تفاوت عمده بازار شركتي و مصرفي
خصوصيات تقاضاي شركتي
ماهيت رفتار خريد شركتي
بنگاههاي تجاري
طبقه بندي كالاها و خدمات شركتي
برنامه ريزي بازاريابي شركتي و تدوين استراتژي
پیش نمایش بخشی از صفحات پاورپوینت