- شناسه : 3805
- موضوع : کسب و کار
- فرمت اصلی : pptx
- تعداد صفحات : 22
- حجم فایل : 0.76 مگابایت
- در صورت مغایرت با توضیحات
- از طریق چت انلاین و واتساپ
- دانلود سریع پس از خرید فایل
- در هر زمان با چند کلیک سریع
پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ شامل 22 اسلاید زیبا هست. با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده که قابل ویرایش می باشد و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد. در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت شده است. در ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید.
بخشی از متن پاورپوینت
مقدمه:
از زمانی که اولین ایمیل در سال ۱۹۷۲ ارسال شد، تا امروز که inboxها روزانه میزبان میلیاردها ایمیل هستند، مردم تغییرات زیادی در شیوهی زندگی و کار خود دادهاند.
آیا در این سیر طولانی و با این تغییرات شدید در نحوهی استفاده از ایمیل، هنوز ایمیل مارکتینگ میتواند قطعهای از پازل دیجیتال مارکتینگ باشد؟
آیا برای کسی که در دنیای امروز به دنبال یادگیری فنون مختلف دیجیتال مارکتینگ است، هنوز یادگیری ایمیل مارکتینگ یک ضرورت به حساب میآید؟
تولد ایمیل مارکتینگ - دهه 70 میلادی:
در سال 1978، گری توئرک از سازمان تجهیزات دیجیتال (DEC) اولین ایمیل انبوه را تقریباً به 400 مشتری بالقوه از طریق آرپانت(ARPANET) فرستاد. نتیجۀ ارسال این ایمیلهای انبوه، فروش 13 میلیون دلاری محصولات DEC، برجسته شدن پتانسیل بازاریابی از طریق ایمیل انبوه و همچنین نام گذاری توئرک به عنوان "پدر اسپم دنیا" بود. ایمیل از همان زمان، خود را به عنوان کانال مؤثری برای بازاریابی مستقیم معرفی کرد.
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟
ایمیل مارکتینگ شکلی از بازاریابی مستقیم یا direct marketing است و ابزاری ضروری برای بازاریابی در کسب و کار به شمار میرود. به زبان ساده ایمیل مارکتینگ، ارسال ایمیل به گروهی از افراد برای معرفی یا ترویج خدمت یا محصول است. اما تعریف بهتر برای ایمیل مارکتینگ را میتوان ایجاد ارتباط بیشتر و عمیقتر با مشتریان با ارسال ایمیل دانست.
هدف استفاده از ایمیل مارکتینگ در یک کسب و کار:ارتباط بیشتر با مشتریان قبلی برای افزایش وفاداری آنها به برند و ترغیب آنها به خرید مجدد. ارسال ایمیل معرفی محصول و کسب و کار برای یافتن مشتریان جدید.
در ایمیل مارکتینگ میتوان در داخل ایمیل، تبلیغاتی از کسب وکارهای دیگر نیز قرار داد. اضافه کردن تبلیغات توسط شما نیز در ایمیل ارسالی کسب و کاری دیگر به مشتریانش میتواند تأثیر بسزایی در آگاهی از برند و معرفی محصول شما داشته باشد.
اهمیت بازاریابی ایمیلی در دنیای امروز (سال ۲۰۱۸):
در انتهای سال ۲۰۱۶ به گزارش سایت Statista، Gmail بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان داشته و پیشبینی میشود در انتهای سال ۲۰۲۰، این رقم به سه میلیارد نفر برسد. در انتهای سال ۲۰۱۶ به گزارش سایت Statista، Gmail بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان داشته و پیشبینی میشود در انتهای سال ۲۰۲۰، این رقم به سه میلیارد نفر برسد. در میان انواع فعالیتهایی که مردم با گوشی هوشمند انجام میدهند، اعم از عکاسی، تماس، چت و …، ایمیل در رتبهی اول مقدار استفاده قرار دارد.
فهرست مطالب :
مقدمه
تولد ایمیل مارکتینگ - دهه 70 میلادی
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟
هدف استفاده از ایمیل مارکتینگ در یک کسب و کار
اهمیت بازاریابی ایمیلی در دنیای امروز
آیا ایمیل فقط برای مصارف شخصی مورد استفاده مردم قرار میگیرد؟
مهمترین مزایای ایمیل
نقش ایمیل مارکتینگ در نقشه کلی دیجیتال مارکتینگ
نقشه سفر مشتری (customer journey)
مزایای ایمیل مارکتینگ
معایب ایمیل مارکتینگ
ابزارهای آنلاین برتر ایمیل مارکتینگ
یک سرویس دهنده خوب در ایمیل مارکتینگ حداقل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
معرفی برخی از ابزارهای آنلاین سرویس دهنده ایمیل
پیش نمایش بخشی از صفحات پاورپوینت