- شناسه : 3766
- موضوع : کسب و کار
- فرمت اصلی : pptx
- تعداد صفحات : 19
- حجم فایل : 0.1 مگابایت
- در صورت مغایرت با توضیحات
- از طریق چت انلاین و واتساپ
- دانلود سریع پس از خرید فایل
- در هر زمان با چند کلیک سریع
پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند شامل 19 اسلاید زیبا هست. با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده که قابل ویرایش می باشد و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد. در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت شده است. در ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید.
بخشی از متن پاورپوینت
در جهان کنونی و در عصر صنعتی و حتی فراصنعتی، تبلیغات یک نیاز است و میتوان از آن، به عنوان آمیختهای از علم، هنر و صنعتی معجزهگر یاد کرد. معجزهای که میتواند شعلهی کوره صنعتی را برافروزد یا چراغ آن را خاموش و سرد سازد. در کشور ما ایران، تبلیغات در حوزههای اصلی «تبلیغات صوتی و تصویری»، «تبلیغات اینترنتی»، «تبلیغات مطبوعاتی» و «تبلیغات محیطی» در جریان است؛ تبلیغات فرآیندی است که تولید آگهیها، یکی از نتایج نهایی آن به شمار میرود. با این حال همچنان از دو واژه آگهی و تبلیغات، به جای یکدیگر استفاده میشود. در واقع واژه «تبلیغات» به قصد پوشش دادن به همه انواع «آوازهگری» به کار میرود و برای اشاره به مفهوم خاصی –که برخی از آن به عنوان یکی از گونههای ارتباطات بازاریابی یاد میکنند- استفاده میشود.
آگهی اما، مفهومی است که شاید بتوان آن را اینگونه تعریف کرد: «ارتباطی هدفمند و برنامهریزیشده که با پرداخت هزینه، به منظور آگاهی دادن یا ترغیب یک یا چند نفر انجام میشود. » آگهی در لغتنامه دهخدا مخفف «آگاهی» دانسته شده و از عبارات «خبر، نبأ، اطلاع، آگاهی، علم، معرفت، خبر، وقوف، عرفان، شناخت» یا تعریف «نوشتهای که خبر یا دستوری نوین دهد» به عنوان مترادف این واژه یاد شده است.
شواهدی از شاهنامه فردوسی، ویس و رامین، یوسف و زلیخا، دیوان حافظ، گلستان سعدی، مثنوی مولوی نیز برای اثبات این تعریف در ذیل واژه آگهی ارایه شده است. همچنین دکتر محمد معین در فرهنگ فارسی، «آگهی» را چنین تعریف کرده است: »خبر، اطلاع یا آگاهی است که از جانب فرد یا مؤسسهای در روزنامهها و مجلهها و رادیو و تلویزیون انتشار مییابد و آن غالباً جنبه تبلیغاتی دارد، نوشتهای که خبر یا دستوری نو دهد.»
آگهی، امروز همان «تبلیغات» است و آنچه که در حال حاضر با عنوان «تبلیغات» میشناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد؛ یعنی زمان ظهور آژانسهای تبلیغاتی به صورت سازمانیافته و به وجود آمدن مجلات و کتابهای تبلیغاتی در سال ۱۹۳۰. با این وجود به طور کلی میتوان برای تبلیغات سه دوره تاریخی در نظر گرفت: دوره قبل از ظهور صنعت چاپ (انقلاب گوتنبرگ)، دوره پس از ظهور صنعت چاپ و دوره پیشرفت صنعت چاپ.
فهرست مطالب :
تاریخچه تبلیغات
تاریخ تبلیغات در جهان
تاریخ تبلیغات در ایران
اداره کانون های آگهی و تبلیغات بازرگانی در یک نگاه
تاریخچه دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی
منابع
پیش نمایش بخشی از صفحات پاورپوینت