- شناسه : 3762
- موضوع : کسب و کار
- فرمت اصلی : pptx
- تعداد صفحات : 29
- حجم فایل : 2.31 مگابایت
- در صورت مغایرت با توضیحات
- از طریق چت انلاین و واتساپ
- دانلود سریع پس از خرید فایل
- در هر زمان با چند کلیک سریع
پاورپوینت جلب اعتماد در تجارت الکترونیک شامل 29 اسلاید زیبا هست. با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده که قابل ویرایش می باشد و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد. در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت شده است. در ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید.
بخشی از متن پاورپوینت
محيط تجارت الكترونيك که مبتني بر اينترنت است ،اين امکان رابه مشتريان ميدهد تا براي جستجوي اطلاعات و خريد كالا و خدمات از طريق ارتباط مستقيم با فروشگاههاي اينترنتي اقدام كنند. خريد به صورت اينترنتي براساس تجربه واقعي از خريد کالا نيست، بلکه براساس ظواهري مانند تصوير، شكل، اطلاعات كيفي و تبليغات از كالا استوار است. از این رو اعتماد سازی و جلب اعتماد مصرف کننده در خرید اینترنتی از اهمیتی دوچندان برخورداراست. در مقايسه با محيط آف لاين، محيط آن لاين فرصت هاي بيشتري را براي بازاريابي شخص و تعامل در بر دارد. مشتريان آنلاين آسانتر مي توانند متغيرها را مقايسه کنند تا مشتريان آف لاين، مخصوصا براي محصولات کارکردي و خدمات.
تفاوتهاي سيستماتيکی در نگرشها و رفتارهاي مصرف کنندگان محیط انلاین و افلاین وجود دارد. براي مثال حساسيت در قيمت براي خريدهاي آن لاين کمتر از آف لاين است همچنين نام تجاري مي تواند در تجارت آن لاين تاثير بيشتري داشته باشد تا تجارت آف لاين
* اعتماد به عنوان یک نگرش همانند انتظارات یا اطمینان فرد است که مستقیما در راستای یک موضوع خاص می باشد.
* اعتماد را می توان به عنوان ویژگی های مشخص فردی دانست که بر تعاملات فرد با محیط گسترده پیرامونش اثر می گذارد.
ابعاد اعتماد:
توانایی
صداقت
خیر خواهی
اعتبار
روراستی
وفاداری
رفتار مصرف کننده فعالیتهای ذهنی ، احساسی و فیزیکی ای را که فرد هنگام انتخاب ، خرید ، استفاده و دور انداختن محصولات و خدماتی که برای ارضای نیازها و خواسته هایشان به کار میگیرند را شامل می شود.
مفاهیم کلیدی رفتار مشتری:
* رفتار مصرف کننده انگیزشی
* رفتار مصرف کننده در برگیرنده فعالیتهای زیادی است
* رفتار مصرف کننده یک فرآیند است
* رفتار مصرف کننده در زمانهای مختلف دارای پیچیدگی متفاوت است
* رفتار مصرف کننده نقش های مختلفی را در بر میگیرد
* رفتار مصرف کننده تحت تاثیر عوامل خارجی است
* رفتار مصرف کننده در افراد مختلف متفاوت است
فهرست مطالب :
مقدمه
تفاوت مححیط آنلاین و آفلاین
اعتماد و ابعاد آن
رفتار مشتری
مفاهیم کلیدی رفتار مشتری
فرآیند تصمیم گیری
مدل رفتار خرید کاتلر
جلب اعتماد مشتریان فروشگاه اینترنتی
اشتباهات رایج در سایت های فروش
نکات اجرایی طراحی سایت
نتیجه گیری
منابع
پیش نمایش بخشی از صفحات پاورپوینت